Assalamualaikum :)


Hai guys! how are you? sehat? atau tak sehat. kalau tak sehat pergi klinik tau. oke. Nih nak cerita pasal Orang yang dekat atas nih, Dulu dia terkenal sangat, semenjak ada Greyson chance. Hancur ! semua peminat Justin Beiber dah minat dekat Greyson. Kesian Justin Bieber. Tak apa. Kat sini ada Peminat setia. Come here baby!. hehe. Kejapp, ape yang sedap sangat suara greyson chance nih. bukan comel mana pon. Justin lagi comel. heh! Aku bukan nak kutuk Greyson. cuma cakap aja? Apa keistimewaan greyson. pelik lahh.  Alahhh, pergi jahanam lah. aku tak kesah pon. hmm. Betol ker kawan yang rapat dengan kita akan tolong kita balik? aku harap2 yes! Kalau boleh kawan rapat aku boleh jadi kawan aku sampai ke kubur. nanti boleh teman kan dekat kubur. Say hai! hehe. Macam mana lah kalau kita dah mati nanti. tak dapat nak bayangkan. aku pon dah solat sekarang, mengaji. hmm. aku rasa allah dah buka pintu hati aku kott. alhamdulilah. Terima kasih ya Allah! LOve you! Sambung esok k babai!

No comments:

Post a Comment